Szanowni Rodzice, Opiekunowie !
Wpłat z tytułu wyżywienia należy dokonywać do 15 dnia każdego miesiąca wg wybranego sposobu płatności przelewem na konto Szkoły Podstawowej nr 35 z Oddziałami Integracyjnymi im. Matki Teresy z Kalkuty
nr 35 1240 1330 1111 0010 7136 9197 lub bezpośrednio w oddziale Banku PEKAO S.A. w Tychach, ul. Niepodległości 35
W celu zapisania dziecka na obiady rodzic wypełnia Umowę o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej (druk do pobrania na stronie internetowej szkoły). Ze stołówki może korzystać każdy uczeń i pracownik szkoły po podpisaniu umowy na obiady. Stołówka szkolna zapewnia posiłki w formie dwudaniowego obiadu. Z obiadu korzysta osoba, która ma podpisaną umowę na posiłki.
Koszt jednostkowy obiadu dla dziecka wynosi: 5,50 zł. – uwzględnia tzw. „wsad do kotła”. Koszt obiadu dla pracowników szkoły uwzględnia dodatkowo amortyzację kuchni i wynagrodzenie pracowników i wynosi 12 zł.
Obiady wydawane są w godzinach od 12:15 do 13:30 wg harmonogramu ustalonego na dany rok szkolny.
Nowa możliwość dokonywania opłat za obiady!
informujemy o uruchomieniu możliwości wykonywania opłaty za obiady w systemie Wizja Net.
Krajowa Izba Rozliczeniowa we współpracy Ministerstwem Cyfryzacji wdrożyła moduł obsługi płatności online dostępny dla klientów jednostek administracji publicznej, pozwalający na opłacenie przez internet m.in. opłat, o których mowa powyżej.
Płatności są realizowane w systemie szybkich płatności internetowych Paybynet, który umożliwia bezpośrednie przesyłanie środków z konta bankowego klienta na rachunek urzędu. Paybynet jest zintegrowany z elektroniczną Platformą Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz innymi systemami e-urzędów.
Od klienta (rodzica/opiekuna) pobierana jest jednorazowo prowizja w wysokości 0,59 zł.
Informacja o doliczeniu prowizji jest wyświetlana w momencie przekierowania na stronę płatności online, przed wyborem banku.